måndag 17 augusti 2009

litelitelite ångest.

Norge. Att detta skulle innebära sjukt mycket ansvar från min sida var inget jag förstod då jag först kom på idén.. När man sedan blir tvingad att ta körkortet innan och måste klara sig utan SSSSS-soffy, Blondskallen och kanske också Mickan en månad innan man själv flyttar. 
En pers för mig...

Därefter har vi resterande "göra-lista" som säkerligen kommer att fyllas på MER:
  1. Fixa nytt "norskt" telefonnummer
  2. Skriva CV och personliga brev
  3. Skaffa norskt skattekort och personnummer
  4. Leta upp företag som man kan söka jobb i
  5. Veta vad man ska ha med sig för att bo borta ett helt år
  6. Ha pengar att försörja sig med första månaden
  7. Säga hej då till alla vänner som inte följer med
  8. Ta körkort
  9. + truckkörkort
  10. Skriva in mig i olika bemanningsföretag
En sak som jag i alla fall har sluppit att ordna med är boendet.
Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar