onsdag 26 augusti 2009

Araknofobi.

Och så hamnar man framför datorn tillslut, som så många gånger förr framåt kvällskvisten. Samtidigt kryper 10 st SUPERstora spindlar över skallen på mig och jag trivs inte riktigt måste jag erkänna... Varför ska det äckligaste djuret stortrivas just där jag bor? Hoppas verkligen att det inte finns några spindlar i Norge så jag slipper det där jävulsdjuret! Det dåliga är också att jag inte kommer ha någon "Erik den modige spindeldödaren" med på min sida :( Han kommer verkligen alltid till min undsättning här hemma och plockar dem en efter en! Och Soffy.. går inte ens att jämföra med Erik på långa vägar. Hon, knappast någon vidare höjdare på att döda ens den minsta-lille-pytte-bebis-spindeln som till och med jag kan döda med mina mordvapen (klacksko, damsugaren eller det berömda hoppa på den tio gånger med innerskorna på). Aja, det är väl bara att försöka bli av med mina fobier, vem vet, när jag är färdig med min jordenruntresan kanske djuret-spindeln och jag är bästis och bundis!

"Kommer allt sakna dig bruchan när jag flyttar till grannlandet och blir en jenta i Norge"

2 kommentarer:

  1. vi kommer kunna stampa ihjäl fågelspindlar efter australien annis

    SvaraRadera
  2. tack för reklamen anna! / jenterna i norge

    SvaraRadera