fredag 11 september 2009

helvetesjävlaskitdag

Värsta dagen på jag vet inte hur länge :( Har nog inte haft så här mycket press på mig att klara något förut.. Alla räknade verkligen med mig, vilket gjorde att jag blev för nervös och det tog knäcken av mig och jag misslyckades. Detta var en blid som skulle symbolisera att jag faktiskt tog körkort och att man nu skulle ha Norge som framtidsplan. Men nu passar bilden inte riktigt in längre, eftersom att jag inte lyckades som tänkt.. Efter att ha kört upp visste jag verkligen inte vad jag skulle ta mig till, men redan innan jag var färdig med körningen visste jag hur domen skulle lyda och det enda som fanns i tankarna var; jag misslyckades, jag misslyckades. Tillbaka på körskolan brast det, dock fick jag en ny tid för uppkörning på samma dag. Jag tog den chansen, så nu kommer jag till er i morgon! 



Jag vill verkligen tacka Pernilla (en praktikant på Linköpings trafikskola). Hon slutade kl 13.00 på denna fredag, men istället för att få njuta av sin helg ställer hon upp på mig, lånar ut sin bil så att jag kan köra upp och väntar 3 timmar av sin lediga tid för att jag ska klara körkortet.

För övrigt måste jag köra "mycket" nu direkt efter att ha tagit korthelvetet, för att komma in i bilflytet. Därför ska jag köra till norska gränsen. Slask-Pelle kommer sitta och skaka av rädsla för att dö i baksätet.

SKÖNT ATT DET ÄR ÖVER!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar