lördag 28 november 2009

P för Party

Gårdagen..
Jag vaknar efter en ljuvlig sömn på lördagsmorgonen, ligger kvar lite i sängen och trivs med min egen existens tills jag kommer på. Just det, det var fest igår! Hur hamnade jag här? När gick jag och lade mig? och alla andra jobbiga frågor som uppkommer med en stor jävla minneslucka!!!

Jag går upp för att finna kvällens komihågmedhjälpare (kameran). När man kommer ut i vardagsrummet hittar man ingen kamera, utan inget mindre än 3 styck skottar och en lillskalle under julegranen. Bordet är som vanligt efter varje fest fyllt med 100 ölburkar och TVn ligger vält över golvet. Alla stolar är fällda lite här och var twister är på plats. Ni kanske förstår synen.

Wendela Aka. Superminnesluckan rusar förskräckt in i mitt rum med en smula panik i blicken. Låt mig tillägga ett stort skratt: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Detta är vad vi fick ihop som minnen av kvällen:

Jag och Wendela hade bara 4 styck 4,5 öl var, ingen superfylla här inte. MEN! Då tänkte vi inte på att Erics 3 skottar hade fyllt resväskorna med drycker från ovan. Tidigt på kvällen började vi med ”Drinking slamming beer games” med desert vin. Redan då var Anna och Blondskallen tillräckligt packade eftersom att de hade suttit och häfvt ölen fort som bara fan innan alla kom (för att lätta lite på stelheten).

Sedan hade vi också fått höra att det för en gång skull skulle komma tjejer hit till partyt. Vi vill gärna se det lite oftare, så vi beslutade oss för att göra allt inom vår makt för att få dem trivas. Dock tror jag att jag upplevdes som en totalt missbildad stalker till Therese haha. Var kanske en aning övertrevlig och entusiastisk över kvällens uppdrag. Men, men hon kan ju inte upplevt mig som en bitch i alla fall haha.

Uppmärksamhet!!! Allas favorit kom hit för första gången nu i helgen "CARLINGSPÖJKEN" wöööööw ;) ;) ;)

Jag lägger in stöten hårt:
- Assssååå, inte för att vara elak på något sätt men mössan... (som han ALLTID bär)
(Anna kommer på att hon kanske gick för långt med att säga att han inte är "så snygg" i mössan, därför försöker hon mildra allt i all hast)
- Du borde inte ha mössan, du är MYCKET snyggareee utan jag looovar, HAHAHAHA fan

[Nu på efterhand har man fått höra att han har halva inne med mig ;) HAHA. Han uppfattade mitt lilla samtal som att han är snygg, men SJUKT snygg utan mössa. Alltså inte att han inte är snygg med mössa, men ser bättre ut utan.]

Skottarna som var här, tyckte att alla svenska brudar var snygga (de trivdes). Ingen tyckte det samma om dem, men de la in stöten stenhårt på Mickan ändå, som blev fasthållen för att få sig en liten kyss :P hehe (Uppskattat).

Wendela och jag var rätt irriterade på att TVn kanske var trasig på morgonen, som vanligt la vi skulden på Superödeläggaren Aka. Eric Stalihn. Men, vem var det som sparkade ner TVn med flit?
Jo, ingen mindre än Wendela :) (Dock fungerar den fortfarande)

Givande kväll!



2 kommentarer:

  1. hahaha! skottarna lade in stöten på allabtjejer i kollektivet. INTE uppskattad puss

    SvaraRadera
  2. sjuk kväll. Kul när skottarna gav mig mördarblickar när jag fick för mig att de var irländare och sa att irländarna borde lägga alla "motherfuckers" från england och skottland under sigg.

    SvaraRadera