söndag 13 december 2009

Julferre






Här har vi några bilder från det stora "omtalade" julpartyt. Anna, Wendela, Soffy och Mickan inledde kvällen med juledrinkar gjorda av kanelsockerlag, massa apelsinbitar, apelsinjuice och viktigast av allt: massor vodka. Vännerna började ivrigt hälla i sig drycken, vilket slutade med; karatefyllan, som de välkomnade med öppna armar. I början av kvällen spelades paketleken och för första gången i mitt liv fick jag alla bra saker :) Redan då såg kvällen ljus ut och när resten av gästerna entrade kom partyt igång (men den stela stämningen varade i typ 40 min innan alla blev rå-packade). Därefter försökte jag få igång folket genom att tagga sönder Sebbe för att han skulle fixa ett disco. Då har han druckit så pass mycket att han tyckte min idé var super, han fick dock stå på dansgolvet i en kvart helt alene innan folk förstod vad vi hade fixat, men inga ledsna miner för det inte.

Vi var som vanligt ute och klättrade på fontänen, därav den fina gruppbilden haha. Börjar bli lite av en tradition att se oss klängandes ute på fontänen vid 4 snåret varje lördagsnatt ;). Klockan halv 5 började folk dra sig hemåt, men Rasmus och Ludde som fortfarande var partysugna och ville få ut så mycket som möjligt av denna underbara julfest fortsatte partyt med mig och blonskallen. Framåt halv sju kom de på idén att krypa till kojs, alla fyra i Wendelas och Soffys säng. Där lyssnade de på Luddes "Klassiska amerikanska julåtslista" som hånades med ett asgarv av hans tre goda vänner. Sen var det sovtime med massa KOS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar