onsdag 12 maj 2010

10 - 13 juni.


Nu är det bestämt! Jag kommer hem den 10 - 13 juni för att masa mig runt på alla studentbjudningar och få god mat (hörde jag gratis mat?) ;) När jag kommer hem ska jag också passa på att göra andra viktiga ting som till exempel:
  1. Sitta på Nationerras uteservering med en stor bärs i solen och bara njuta över att den inte kostar 66 norska
  2. Antagligen ta upp min tradera beroende några dagar innan jag åker hem, för att känna mig lycklig över att få öppna massa paket som är bara till mig :) :) :)
  3. Hämta min nya dator som jag har köpt då! Den här lägger av vilken sekund som helst..
  4. Köra bil :D (går lite osäkert, men vafan)
  5. En riktigt lyckad utgång med mina kära vänner, då det ingår skakning av stjärt och förparty i blondskallens lounge
  6. Kanske byta ut min mobil mot en lika dan. Skillnaden är dock att den är mycket finare än min!
  7. Bada i Berg! Mitt egna sommarparadis haha
  8. Dricka massa gratis påtårar på Espresso house
  9. Få hemlagade middagar, utan att behöva röra ett fingera
  10. Sova i min 120 cm säng, annat från min här.. Den är bara 80
  11. Träffa min familj!

Längtar lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar