torsdag 6 maj 2010

Dekka Pula Spy Slåss - Russ Det Er Oss


Kan inte sova på nätterna, men i morgon är i alla fall sista dagen på ett ångestdrabbat ställe och ingen mer ROSA RUSS!!!

Ärligt, när jag stod och fixade rosa russ idag började min hjärna flyga iväg. Jag förstår verkligen att folk på lager blir knäppa i skallen efter ett tag. Som sagt stod jag till exempel och hade en egen talkshow i skallen då jag presenterade min uppgift i rosa russ. Samtidigt drev jag med mig själv om hur "svår" min uppgift är och att jag förklarade för någon riktigt efterbliven om hur allt skulle göras på korrekt sätt.
  1. hur tejpar man ihop en papperskartong
  2. hur man plockar ihop alla olika papper och lägger i en plastmapp på korrekt sätt
  3. hur man räknar ihop hur många "daabsattest" man ska stoppa med
  4. ... (listan är lång)
AAH sjukt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar