söndag 9 maj 2010

kalla mig quitter

Fredag den 8 maj. Första dagen på La Scala brygga, ett helvette!

Min så kallade upplärning gick ut på "lära sig av sina misstag principen" och få skit för varje fel man gör. Det vill säga sisådär ca 600 fel första dagen = 600 utskällningar framför kunderna. Inte bara utskällningar för de felen man gjorde, utan också för de saker som man skulle göra (som jag redan hade gjort) och det blir ca 50 utskällningar till. När mina 2 stycken alldeles för ödmjuka chefer insåg att jag inte gjort något fel kunde de inte ens be om ursäkt.

Fy FAN!!! Jag förstår verkligen inte någon stans var deras upplärning är effektiv. Att jobba när man inte har fått någon jävla information var någonting står, var, när och hur jag ska ta hand om kunderna, kan jag säga att det inte är så himla enkelt. Sen att man får en utskällning varannan minut, när man försöker klara ur situationen så känner man sig inte så himla stor efter dagen.

Så efter en dag med konstant hackande var det faktiskt nog för mig. Haha. Dem kan ta sig i röven, för att behandla folk på deras sätt är verkligen inte det ultimata för att få personen att trivas.

Hoppas de får det förjävligt den 17 maj och att ingen kommer dit för att söka sommarjobb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar