söndag 26 september 2010

blondskallen och jag


För att hålla värmen uppe gjorde jag några fulingar på jobbet (och innan), vilket fungerade suveränt. Wendela, Elvira och Co. tittade också förbi under kvällens gång och fulingarna från min sida fortsatte. För att få med sig något hem utnyttjade jag mina kära vänner som fick "köpa" gratis i baren till mig själv :) :) :)

Klockan 01.00 tackade en packad Anna för sig med 100 riksdaler mellan pattarna och en rödvinsflaska i ena handen (undrar bara när jag kommer få för mig att dricka rödvin???).

Men vart försvann wendela? Jo, efter att hon stått och klagat på mig i baren över att hon behövde "mer" alkohol i blodomloppet, bjöd jag min älskade väninna på diverse dricka. Jentan blev så full att hon raggade upp alla guttar över 50+ så deras fruar blev svarta i ögonen, och på efterfesten hade hon redan däckat ifrån mig när jag äntligen är redo för festarenan.

Aja, nästa helg för superparet! ;)

1 kommentar: