lördag 25 september 2010

Ein Bier Bitte.

Och så var det dags att jobba lite igen, jag gick till jobzone, bönade och bad om arbete. Trond sa tillslut: Jag har ett jobb åt dig Anna. Du ska tappa öl!

Okej tänker jag, det kan väl inte vara så svårt och tackade ja till erbjudandet. Trond gav mig även en tid som jag skulle träffa min arbetsgivare Morten Gran "Bossarnas boss" över Grans bryggeri. Han skulle tydligen snacka om info och kläder (diskret var min tanke), men ikke! Tyska folkdräkter var namnet på klädnaden som skulle bäras framför odrägliga fyllon = urringad porrklädnad = smickrande kommentarer = AS NICE (Skoja.).

Tysk Oktoberfest here i come!!!


Till råga på allt, kommer Sandefjords blad, pressar upp en kamera i nyllet och knäpper av. JAA, ännu en gång ska man tydligen få chansen att visa upp sig och hånas av lokalbefolkningen :) :) :) Lyckans dag.

I morgon ska jag vara full!!


Sen vill jag bara tacka för alla fina och värmande komentarer man fick en kväll som denna:
  • du blir bare penere og penere for hver øl
  • eg kommer bare til deg fordi du er den fineste
  • kan vi ikke danse deg og meg?
Abschied miener lieben

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar