söndag 19 september 2010

jag måste palla äpplen för att hålla mig mätt.

Efter en helgs uppehåll på festarenan tog jag mig tillslut an min vinflaska. Festerna här i Sandefjord är en aning monotoma, så vi gör allt för att få dom lite mer spännande. DISCO var temat. Dock orkade ingen när det väl var dags och en vanlig fest inleddes.

Runt bordet började brainstorming och för spänningen kom förslaget om äppelpallning/tattarfest upp. Lagbildningen startade och lagnamnen: team tatar, team rauklovers, team take away, team slidsekret och slutligen team extrem älskog. Vad tattade vi? Inget.. Alla hann visst decka innan, men festen var faktiskt en höjdare!

När jag 02.00 ropade på wendela att vi skulle börja vårt tattande, var wendela inte wendela längre och jag deckade med halsduk två extremt tjocka tröjor i soffys famn.

Nästa helg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar