torsdag 14 oktober 2010

klaustrofobi

Vad fan är det som händer? Jag kommer utanför huset max två gånger per dag - en tur till Rimi (10meter) och en till Jobzone. Har ångest över att inte ha något att göra, så då hänger man antingen framför dumburken 12.30-03.00 med OC-boxen som för övrigt är slut! Emelie skynda med den andra är du snäll, alla har panik här hemma (till och med Filipos). Vi har även sett på "Paradise hotel" som Viktors klasskompis Manne för övrigt deltar i. Standarden på program är hög!

Den andra aktiviteten jag lägger min dyrbara tid på är bakning av alla dess slag, igår var det äppelpaj. Vem vet vad det kan bli idag ;) Jag och the crew = vi som är arbetslösa akkurat nå (dvs: Ludde, Viktor, Simon och Filip) börjar bli som ett gäng svaga pensionärer som max klarar av att ta sig till mataffären som ligger 10 meter bort! Fikar flera gånger per dag och ligger halvt förlamade framför tvn. Det är vi det!!!

Rädda mig - ge mig ett jobb!

Eller i alla fall något som är lite spännande här i livet!
Någon som vill palla äpplen???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar