fredag 15 oktober 2010

tårta

Seriösa funderingar vid soffan igår. Vi väntar alla på den 19 november, så varför inte göra som blondskallen - Räkna ner dagarna! 36 dagar kvar till knutkollektivets undergång = 36 dagar att fira på. Ett fullsäckat schema där vi bland annat ska "fira" adams flickvänns pappas mellannamns namnsdag, MIN FÖDELSEDAG, sofias födelsedag, emelies födelsedag, några andra namnsdagar, att vi ska på Halloweenfest och allt möjligt som går att fira! :)

Adam och jag har bestämt oss för Karatefylla, blir bara vi och Elvira för resten av packet drar till Sverige. Inget kan hindra oss!!!


Ps. Vi får tårta ikväll föridag ska vi nämligen FIRA Elviras bursdag. Ds.

4 kommentarer:

  1. den 8 november har jag namnsdag, det kan ni också fira:) / Vendela

    SvaraRadera
  2. va fan.
    min namnsdag då???
    och julias??
    förrädare!!


    haha. typ så.

    SvaraRadera
  3. födelsedag menar jag så klart.......

    SvaraRadera
  4. Lillen klart att din födelsedag är med, vi firar ALLT ;)

    SvaraRadera