onsdag 7 september 2011

Plugga Kartor

Framme i Oslo och jag har varit på den första visningen. Lägenheten (som det stod i annonsen) skulle vara nyrenoverad med nytt bad, en liten lögn från hyresvärden. Den var för övrigt jävligt sliten. Dock är alla så desperata i denna tid, så ingen som bryr sig och alla vill ha den ändå. När hyresvärden själv märkte hur många som ville hyra tyckte han, girig som många norrmän är att - jag kan ju ta 3000 extra på hyran. Pengar, Mer Pengar, MASSOR PENGAR. Nu blir jag svinrik!

Nej tack sa vi och hoppas istället som fan på vår andra visning! Tror att det bara är jag på den visningen, vilket självklart ger mig fördel. Hoppas Hoppas Hoppas.

Tjejerna som ger mig sovplats är hur trevliga som helst! Sjukt snälla som tar hand om någon de aldrig träffat förut, de kom till och med och hämtade en förvirrad Anna i stan när hon inte visste var hon skulle gå haha.

Så idag är det att plugga google maps!
Svenske jenter på utkikk etter hjem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar