måndag 5 mars 2012

Massor Mat Dricka och Kaka

Sammanfattning av just denna helgen är att den har varit liknande många andra. Med det menar jag dock inget negativt. Jag trivs! Anna och Gäddans "välmående" helger handlar bland annat om mat mat mat och mer mat KOS lite alkohol socialt liv och kaka. MUMS!

Andra tankar som snurrar runt i skallen är att jag ska flytta igen. Det som är skönt är att den här gången är det bestämt var, när och med vilka. Första April (inget skämt), Københavngata 3B
0553 Oslo Norge, Anna och guttarnagrus. Jag tror det blir bra.

Därför försöker jag nu mentalt inreda mitt nya rum med gratisgrejer som jag hittar på finn. Problemet är bara att jag inte kommer orka hämta något av det jag hittar nu innan jag flyttar.. Sen kommer jag inte heller ihåg hur mitt blivande rum såg ut så det är nog förgäves.

Snart är det hyttetur också. Jag vill Nu Nu NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar