tisdag 25 augusti 2009

fjui är dåligt.

Sitter och försöker få in bilder till fuji så att jag kan få sommarens bilder på väggen. Varför ska det vara så sjukt svårt att ladda upp dom? Vill inte fuji att jag ska få framkalla mina 550 bilder och att dom får tjäna pengar??? Idag har jag alltså suttit och laddat in 200 bilder i fujis uppladdningsprogram. När 180 st är färdiginladdade OCH att det har gått en timme så står det med stora bokstäver ERROR på min skärm... Jag tänker: "engångsgrej" och försöker en, en gång. Nästa gång går det på en timme och galant :) alla bilder är uppladdade. Men... När jag ska gå till kassan med min varukorg ligger alla gamla bilder från första försöket där. Problemet är också att man kan bara ta bort en bild i taget. ALLTSÅ måste jag ta bort alla bilder eftersom att jag inte vill ha kopior på hela jävla mappen. Åter igen får man börja om. Hur många timmar ska detta ta egentligen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar